Nieuwe trainers voor de JO11-jeugd: Rick, Daan & Finnley
vrijdag 21 mei 2021

Vanaf volgend seizoen staan er drie nieuwe trainers voor de groep bij de JO11-jeugdelftallen van S.V. Honselersdijk. Rick Zwinkels, Daan de Vogel en Finnley Kok zullen met z'n drieën de enthousiaste groep jeugdspelers onder hun hoede nemen. Uiteraard hopen we dat de trainers als vanouds aan het nieuwe seizoen mogen beginnen, met de gezelligheid van publiek langs de kant van het voetbalveld.

Alle drie de nieuwe hoofdtrainers van de JO11 zijn al lange tijd terug te vinden op onze vereniging. Daarmee zijn opnieuw echte clubmensen toegevoegd aan de trainersstaf van volgend seizoen, nadat eerder al Brent Gardien en Wesley Lagraauw als de nieuwe trainers voor de JO15 werden aangekondigd.

Namens de club wensen we Rick, Daan en Finnley veel succes toe voor het komende seizoen. We hopen dat de jeugdige talenten van de JO11 een sportief succesvol maar vooral ook plezierig seizoen gaan beleven!

Hieronder stellen Rick, Daan en Finnley zich voor aan alle leden, vrijwilligers en supporters van S.V. Honselersdijk.

Rick Zwinkels
Mijn naam is Rick Zwinkels, ik ben 19 jaar oud en momenteel geef ik training aan de JO9. Volgend seizoen zal ik samen met Daan en Finnley training geven aan de JO11. Ik vind het erg leuk om met voetbal bezig te zijn, om training te geven en zelf te spelen. Zelf speel ik ook al mijn hele leven bij S.V. Honselersdijk.

Ik kijk erg uit naar het volgende seizoen. Mijn doel is om de spelers van de JO11 beter te maken en om mijn eigen trainersvaardigheden te verbeteren. Ook hoop dat ik het nieuwe seizoen gewoon weer een normaal seizoen word waarin we weer op een normale manier een competitie kunnen spelen met hopelijk een hoop mensen langs de lijn.

Voordat we aan het nieuwe seizoen beginnen wil ik eerst het seizoen met de JO9 goed afsluiten met hopelijk een goede prestatie op het Nederlands Kampioenschap!

Daan de Vogel
Ik ben Daan de Vogel, 19 jaar en aankomend seizoen wordt mijn 3de jaar als trainer bij S.V. Honselersdijk. In mijn eerste jaar als trainer begon ik bij de JO11-2, om het seizoen daarna al de stap te maken tot hoofdtrainer van de JO9. Dit heb ik het afgelopen seizoen met veel plezier gedaan, ondanks dat er weinig in competitie verband is gevoetbald.

Nu er een plek vrij komt als hoofdtrainer bij de JO11 wil ik deze kans met beide handen aangrijpen om mezelf als trainer verder te kunnen ontwikkelen. Dit zal ik net zoals de vorige twee seizoenen samen met Finnley Kok (hoofdtrainer) en Rick Zwinkels (assistent-trainer) gaan doen. Ik wil volgend seizoen samen met Finnley en Rick een leuk seizoen volmaken waarin de ontwikkeling van de kinderen voorop staat, niet alleen op voetballend gebied maar ook op persoonlijk gebied. Daarnaast willen we natuurlijk op sportief gebied vele successen gaan boeken.

Voor dat het nieuwe seizoen begint zullen we eerst met de JO9 afsluiten op het NK in Harderwijk dit zal plaatsvinden op 3 juli. Hier gaan wij met ze alle een mooie dag van maken en misschien zelfs wel Nederlands kampioen worden.

Finnley Kok
Mijn naam is Finnley Kok, 20 jaar oud en vanaf volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer samen met Daan & Rick van de JO-11. Afgelopen seizoen hadden wij al de JO9-1 onder onze hoede, helaas vanwege corona niet afkunnen maken wat zeer jammer was aangezien wij met goed en leuk voetbal van de 3de klasse naar de 1ste klasse wisten te komen. Binnenkort mogen wij dan ook mee doen met het district kampioenschap in Harderwijk en zullen wij daar ons uiterste best gaan doen om daar een mooie dag van te kunnen maken.

Samen met Daan en Rick kijk ik nu al uit naar volgende seizoen om daar ook wat moois van te maken! We weten wat we van elkaar kunnen verwachten dus dat moet goed komen.

Zelf speel ik al sinds de F-jes bij S.V. Honselersdijk en heb ik bijna elk jaar wel in de selectie-elftallen gevoetbald, maar sinds vorig jaar speel ik in Senioren 10.

Voor volgend seizoen hoop ik dan ook dat we weer snel wedstrijden mogen gaan spelen en dan natuurlijk met supporters langs de lijn. Ik heb er heel veel zin in en kan dan ook niet wachten om weer te gaan beginnen!

jem-id