Gastenboek

Bas wo 6 maart om 16:44

Sorry, ik vind het gewoon lekker om aan te staan op zaterdagavond. Hopelijk klink ik volgende keer minder ver door, dan zit daar in ieder geval muziek in!

Linda za 2 maart om 21:40

Helaas, net als iedere andere keer dat er muziek opstaat, staat die bas weer gigantisch hard. Ik wil nu slapen maar kan dat pas nadat die herrie uit is. De bas klinkt enorm ver door. Jammer!

Peet de Bruin. wo 31 januari

Hallo Led,wat leuk om wat van je te horen .Allereerst die de Bruyn is geen familie van mij. Gaat het goed met je?Hier alles goed. Gr.Peet

Let van de Berg zo 28 januari

Vraagje
De Bruin die in het eerste elftal speelt is dat de kleinzoon van Peet de Bruin ?
Ik heb zelf nog in het eerste elftal een aantal jaren gespeeld met Peet de Bruin en Mart de Bruin Jan van Schie Jos Kester peet Zuiderwijk
Trainer Teun Groeneveld
Wij zijn toen nog een keer kampioen geworden
Gr Let van de Berg

Rob Thoen ma 1 januari

Voor iedereen die svh lief heeft de beste wensen.

Trudie van Giesen vr 9 jun 2017

Hallo allemaal,
Wil iedereen er aan denken vanavond bij het ouder-kind voetbal zelf voor ballen en fluit moet zorgen.

Loek do 8 jun 2017

Twee nieuwe spelers van buitenaf? Jammer voor de eigen spelers die nu mogelijk weer nuiten de "boot" vallen.....

Trudie van Giesen za 3 jun 2017

Het tweede van harte gefeliciteerd!!

Owatonna za 3 jun 2017

Bij deze wil ik het 2e feliciteren met de behaald promotie naar de 1e klasse.

Toernooicommissie do 18 mei 2017

Aanstaande zaterdag 20 Mei organiseert S.V. Honselersdijk het "Club van Honsel" toernooi voor de C-Jeugd.
Wij hebben hier nog een aantal scheidrechters voor nodig.
Wie komt ons helpen om alle kinderen een gezellige, sportieve dag te bezorgen.
Het toernooi begint om 10:00uur en is om 14:15uur afgelopen.

Aanmelden kan via toernooicommissie@svhonselersdijk.nl of even bellen, whatsappen, sms'en naar 06-51542374

Toernooicommissie ma 15 mei 2017

Afgelopen zaterdag hebben wij 2 fantastische toernooien mogen organiseren.
Er waren bijna 500 spelers op ons terrein die het prima naar hun zin hebben gehad.

Jack Poot Jeannette Ruinard Lenny Pronk
Perry Ruinard Daan van Elswijk Rick Warringa
Axel Jan Suijkerbuik Berry Lagrauw
Lance Kooij Joey van Marrewijk Richard Zwinkels
Rivano Vis Alex Prins Rob Zwinkels
Gerrit vd Meer Paul Roy
Willen wij langs deze hartelijk bedanken voor de hulp.

Maar ook alle barmedewerkers, alle ouders en teamleiders hartelijk dank voor jullie hulp.
We zullen vast nog mensen zijn vergeten maar onze dank aan deze is niet minder.

Ingrid Kortekaas
Ron Vis
Erwin van der Mark.

Trudie van Giesen za 13 mei 2017

B3 gefeliciteerd met jullie kampioenschap.
Het eerste gefeliciteerd we blijven in de tweede klas!

B3 ouder zo 7 mei 2017

De b3 is nu officieel kampioen πŸŽ‰ Gefeliciteerd Richard Zwinkels en Ron Vis met jullie team πŸ†

Ceessie zo 7 mei 2017

Was weer een top feest vanavond verzorgd door club van honsel.

rob bulsing za 6 mei 2017

jammer dat de site niet up to date is .....c1 kampioen en pupil van de week

Hugo van Velden vr 28 apr 2017

Namens het Honsels Oranje Team wil ik graag de volgende mensen bedanken die van Koningsdag een geslaagd evenement hebben gemaakt:
* SVHonselersdijk voor het beschikbaar stellen van de accommodatie
* De brandweer van Honselersdijk die de jeugd weer flink heeft bezig gehouden
* De barmensen die in de grote drukte toch iedereen van een drankje hebben voorzien
* Alle vrijwilligers die bij de spellen hebben gestaan. De jeugd heeft de toekomst zegt men vaak. Nou dan zit dat in Honselersdijk wel goed, heel veel jeugdige vrijwilligers!
* De kinderen die uitzinnig hebben genoten van de spellen, want daar doen we het immers voor
* De vele sponsoren die er mede hebben aan bijgedragen dat dit feest gehouden kon worden
* Eeft van den Ende Entertainment voor alle spellen klaarzetten en afbreken. Ook hier waren vrijwilligers bij betrokken.
* Iedereen die op het sportpark aanwezig is geweest.
* Honsels Oranje Team dat een fantastisch evenement heeft neergezet! Magda, Ingrid, ValΓ©rie, Ria, Remy en Nick... Ongelofelijk bedankt voor jullie inzet! Zonder jullie inzet was dit nooit gelukt.

Hopelijk ben ik niemand vergeten te bedanken.

Koen van der Knaap za 22 apr 2017

Ik heb zojuist mijn svh trainingsjasje terug.
Iedereen bedankt.

Koen van der Knaap vr 21 apr 2017

Op donderdagavond 21 april 2017 in kleedkamer 8 ben ik mijn oranje svh trainingsjasje met mijn voornaam (Koen) erop verloren.

Heeft iemand het gevonden?

Doei en bedankt

Cees za 8 apr 2017

De gerenoveerde kleedkamers. Helemaal Top. Vandaag met de C4 in kleedkamer 10 gezeten Ruimte. Zat. πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

sj. verwoerdt ma 27 mrt 2017

Heeft iemand van G2 per ongeluk een jas mee genomen van de tegenpartij bij smitshoek G1 Hartelijk dank vast.

Sosef & v/d Knaap