Vriendenloterij

Steun S.V. Honselersdijk via de Vriendenloterij (en win mooie prijzen)!

Door mee te doen aan de Vriendenloterij, kunt u rechtstreeks onze vereniging steunen en tegelijkertijd kans maken op prachtige prijzen! Het werkt als volgt: Als u zich inschrijft voor de Vriendenloterij, kunt u kiezen welk goede doel u rechtstreeks wilt steunen. S.V. Honselersdijk is één van deze goede doelen. Op deze pagina vindt u meer informatie over deze actie.

Vriendenloterij

De Vriendenloterij steunt goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn en werkt zo aan een gezonde en sportieve samenleving. Hierbij krijgen wij hulp van onze bekende Vrienden. Daarnaast kunnen deelnemers van de loterij vriend worden van hun eigen club of vereniging naar keuze. De Vriendenloterij kent 14 trekkingen per jaar, waarbij de deelnemers kans maken op geldbedragen oplopend tot wel € 1.000.000, reizen en dagjes uit. De Vriendenloterij is betrokken bij de voetbalsport en is o.a. bekend als maatschappelijk partner van de Eredivisie.

Per jaar vinden er 14 trekkingen van de Vriendenloterij plaats. Voor €13,- (incl. jackpotbonus) per trekking kunt u deelnemen. Maar liefst 50% van deze inleg gaat rechtstreeks van S.V. Honselersdijk. Opzeggen kan op elk gewenst moment. U kunt eenvoudig één of meer loten bestellen én onze vereniging steunen via deze weblink.

Speelt u al mee met een lot in de Vriendenloterij en wilt u met dat lot S.V. Honselersdijk steunen? Dan kunt u dit wijzigen via de Ledenservice van de Vriendenloterij via 0900-300 1400 (50 cent per gesprek). Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur. Hierbij kunt u de clubcode van S.V. Honselersdijk gebruiken: 9955.

Voor vragen over deze actie kunt u ook contact opnemen met vriendenloterij@svhonselersdijk.nl.

Van der Meer verzekeringen