Nieuw trainersduo voor de JO15: Brent Gardien & Wesley Lagraauw
dinsdag 4 mei 2021

Vanaf volgend seizoen staat er een nieuw trainersduo voor de JO15-spelersgroep van S.V. Honselersdijk. De jeugdige talenten zullen onder leiding van Brent Gardien en Wesley Lagraauw voor het eerst in 2 jaar (hopelijk) een vol seizoen spelen, waarbij de ontwikkeling en het plezier van de spelers voorop staat.

Voor de club zijn Brent en Wesley beiden geen onbekende. Momenteel is zowel Brent als Wesley zelf actief als voetballer bij onze club, terwijl Brent ook hoofdtrainer van de JO13 is. Wesley geeft momenteel training bij de groene buren van Westlandia, maar gelukkig is hij vanaf volgend jaar ook op de Honselse velden terug te vinden als trainer.

Namens de club wensen we Brent en Wesley veel succes toe voor het komende seizoen. We hopen dat de jeugdige talenten van de JO15 een sportief succesvol maar vooral ook plezierig seizoen gaan beleven!

Hieronder stellen zowel Brent als Wesley zich voor aan alle leden, vrijwilligers en supporters van S.V. Honselersdijk.

Brent Gardien
De afgelopen drie jaar ben ik trainer geweest van de JO13. Een leuke leeftijdscategorie waar kinderen voor het eerst kennis maken met het grote veld.

Om een volgende stap te maken in mijn ontwikkeling als trainer, ben ik verheugd om volgend seizoen trainer te worden van de JO15-1. Een leeftijdscategorie met andere leeftijdskenmerken, waarbij het fysieke en tactische aspect meer een rol zal gaan spelen.

Verder heb ik de ambitie om in de toekomst mijn trainersdiploma’s te halen. Maar voor komend seizoen staat de ontwikkeling van de jeugdspelers voorop en met een hoop plezier gaan we er een leuk en leerzaam seizoen van maken!

Verder kijk ik er naar uit om samen te werken met Wesley Lagraauw als trainer van de JO15-2. In de jeugd hebben we met elkaar gevoetbald, maar op het trainersgebied zijn we nieuw voor elkaar. Ik kijk met veel plezier uit naar de samenwerking met de andere trainers en naar het nieuwe seizoen met hopelijk veel wedstrijden!

Wesley Lagraauw
Mijn naam is Wesley Lagraauw, ik ben 20 jaar oud en woon in Honselersdijk. Volgend seizoen word ik de trainer van de JO 15-2. Momenteel ben ik bezig met de opleiding sport en bewegen, die hoop ik dit jaar te kunnen afronden.
Door mijn opleiding loop ik voor het 3e jaar stage bij Westlandia, waar ik nu de onder 10-2 en de 14-1 training geef.
Ik hoop in de toekomst te kunnen doorgroeien in het trainerschap en dat ik nog heel wat talentjes van S.V. Honselersdijk onder mijn hoede kan nemen.

Daarnaast verwacht ik dat er komend seizoen een goede samenwerking ontstaat met Brent, zeker omdat ik Brent al een aantal jaren ken en we weten wat we van elkaar kunnen verwachten. Ik verwacht ook dat er een goede samenwerking zal zijn met de spelers van de JO-15 en dat we er een heel leuk en positief seizoen van gaan maken.

Zelf voetbal ik ook al vanaf mijn 6e jaar bij S.V. Honselersdijk, ik speel nu in de senioren 11. Op dit moment hoop ik dat we zo snel mogelijk weer met zijn allen op het veld mogen staan en er snel weer supporters langs de lijn mogen staan. Ik heb er heel veel zin in en ga vol goede moed het nieuwe seizoen in.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek