De Club van Honsel

De Club van Honsel, voor het goeie clubgevoel

De Club van Honsel is de businessclub van Sport Vereniging Honselersdijk. Als ondernemer uit (de omgeving van) Honselersdijk heeft u de mogelijkheid om lid te worden. Wij zijn een club van betrokken ondernemers die graag een steentje bijdragen aan Sport Vereniging Honselersdijk.

Als lid van de businessclub bent u welkom in het sponsorhome na elke thuiswedstrijd van het eerste team. Ook kunt u deelnemen aan de activiteiten die de Club van Honsel organiseert ter versterking van de onderlinge contacten en het clubgevoel. Ons doel is bedrijven bij elkaar te brengen om de sportieve en commerciƫle banden met SV Honselersdijk te versterken!

Wij bieden u als lid:

• Toegang tot het sponsorhome tijdens en na elke thuiswedstrijd van het eerste team.
  • Leuke netwerkactiviteiten.
  • Uw bedrijfslogo op het tv systeem in de kantine.
  • Uw bedrijfslogo in het programmaboekje bij elke thuiswedstrijd van het eerste team.
  • Uw bedrijfslogo op de website.
  • En last but not least... het goeie clubgevoel!

De huidige 58 leden

Zoomin'