Kids

Mini-Strijppie

Verwacht jij binnenkort een kleine? Of is de kleine onlangs geboren?
Wil jij dat jouw kleine ook fan van S.V. Honselersdijk wordt? Dat kan! Als Mini-Strijppie!

Het Mini-Strijppie lidmaatschap is vergelijkbaar met het Kameraadjeslidmaatschap van Feyenoord en de Kids Club van Ajax: de ultieme gelegenheid om je kind lid te maken van je favoriete club! Het is een mooie manier om je kind al vanaf jonge leeftijd aan de club S.V. Honselersdijk te verbinden.
Wat is er leuker dan kunnen zeggen dat je al vanaf je geboorte lid bent van de leukste club van het Westland?

Kinderen van 0 tot 5 jaar kunnen als Mini-Strijppie gratis lid worden van S.V. Honselersdijk.
Als welkomstcadeau krijgen ze een gepersonaliseerd S.V. Honselersdijk rompertje.

Om je kind als Mini-Strijppie aan te melden, kun je het geboortekaartje naar ledenadministratie@svhonselersdijk.nl mailen.
Na aanmelding neemt iemand namens de club binnen enkele weken contact op om een bezoekafspraak te maken. We vinden het namelijk leuk om het nieuwe lid persoonlijk welkom te heten en het S.V. Honselersdijk-rompertje persoonlijk te overhandigen.

Prins Group