Open Dag: voetbalplezier voor de Honselse jeugd
woensdag 19 mei 2021

Afgelopen zaterdag vond op Sportpark de Strijphorst de Open Dag van S.V. Honselersdijk plaats. Op het hoofdveld van onze club werden vanaf 's ochtends vroeg tot aan het begin van de middag diverse (voetbal)activiteiten georganiseerd voor de jeugdige voetballiefhebbers uit Honselersdijk en omstreken.

Bij de Open Dag waren niet alleen leden van S.V. Honselersdijk welkom, het was ook mogelijk om als niet-lid te ervaren hoe leuk het is om bij onze vereniging te voetballen. De enthousiaste kinderen gingen in verband met de geldende coronamaatregelen in meerdere shifts verspreid over de ochtend het hoofdveld op.

Op het hoofdveld stonden diverse voetbaloefeningen klaar, met als afsluiter nog een stormbaan waar de teams het onderling in estafette-vorm tegen elkaar opnamen. Het voetbalplezier stond hierbij voorop, het was fantastisch om te zien hoe enthousiast de (jongste) jeugd wordt van het voetbalspelletje.

We willen alle kinderen bedanken voor jullie komst, hopelijk zien we jullie weer snel terug op ons sportpark om het voetbalplezier met elkaar te beleven! Daarnaast willen we ook de vrijwilligers bedanken voor de organisatie en de hulp bij de Open Dag.

Condubouw