Overzicht dagen dat het sportpark nog open is
zondag 5 juni 2016

Vanaf morgen worden de drie oude kunstgrasvelden (aangelegd in 2005) vervangen voor drie nieuwe kunstgrasvelden, daarnaast krijgt het hoofdveld het jaarlijks grootonderhoud. Dat betekent dus dat ervanaf morgen geen gebruik meer kan worden gemaakt van de sportvelden. Alle buitenhekken zijn vanaf morgen gesloten, exclusief als het onderwijs of huurder gebruik maakt van de Sosefhal. Als er geen activiteiten zijn in de Sosefhal gaat het gebouw en fietsenstalling uiterlijk vanaf 18.00 uur op slot en op alarm.

Het clubgebouw is nog open op de volgende momenten:
* Dinsdagavond 7 juni met de Informatieavond over alcohol voor ouders van jeugdleden .
* Donderdagavond 9 juni vanaf 19:00 uur.
* Zaterdagmiddag 11 juni vanaf 16.00 uur voor de afterparty na een positief resultaat bij KMD, dan zou zo de afterparty omgedoopt kunnen worden in een promotiefeest. Succes selectie en begeleiding a.s. week met de voorbereiding en zaterdag met de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.
* Zaterdagochtend 18 juni voor het inleveren van alle kleding door alle teams.
* Zaterdagmiddag 18 juni vanaf 15.00 uur voor de vrijwilligersborrel waarmee we het seizoen afsluiten.

Afgezien van de bovenstaande momenten zal de accommodatie dus volledig gesloten zijn.
Zijn er de komende twee maanden bijeenkomsten, vergaderingen of een activiteit waarbij jullie gebruik willen maken van het gebouw, even bellen met Ab van Dijk 06-52022350 of malen naar beheer@svhonselersdijk.nl.

Sosef & v/d Knaap