Oude bekenden stoppen ermee
maandag 6 juni 2016

Het seizoen zit er voor alle teams op. Zo ook voor het vierde. Ook wel "oud-selectie". Het is een vrij uniek team: immers al 21 jaar vinden oud-selectie voetballers hier hun plek om "verder af te bouwen". Ook al is het niet zo dat je in de selectie gevoetbald moet hebben om in dit team te gaan voetballen. Toch wordt het altijd wel serieus aangepakt bij deze mannen: De wedstrijdselectie wordt wekelijks ruim van te voren meegedeeld, van elke wedstrijd wordt een verslag geschreven en alle statistieken bijgehouden. Daarnaast is er in het begin van het seizoen is er een trainingskamp /-dag (dit jaar een ijshockey clinic) en sluiten ze het seizoen traditioneel af in Cafe bij 't Hof.

Daar werden de nodige mensen weer bedankt voor bewezen diensten: vlagger Ruud en scheidsrechter Menno. Dit jaar waren het de jonkies die de organisatie op zich namen en kozen Marko Penning als spelers van het jaar als opvolger van Gert-Jan Otto. Dan werd ook nog afscheid genomen van keeper Janco Koole die na 38 jaar voetballen zijn handschoenen gaat opbergen en die overigens een prima vervanger in de vorm van Tom van Schie heeft gevonden. Tenslotte werd ook Marino Kester bedankt, want ook hij gaat, door vele blessures, stoppen met voetballen. Zijn collage wat typerend voor dit seizoen (geen voetbalfoto) er werd ook door Marino zo onderstreept: "zo dat was het dan"!

Prins Group