De Club van Honsel doet ook mee met de Coppa il Terzo Tempo
vrijdag 3 juni 2016

Hoewel de reguliere competities van de KNVB ten einde zijn, valt er nog genoeg te beleven op Sportpark De Strijphorst. Zo speelde het eerste elftal van S.V. Honselersdijk afgelopen zaterdag op het eigen sportpark nog de belangrijke nacompetitie wedstrijd tegen Die Haghe. Ook deze week belooft het weer een gezellige drukte te worden op de vereniging, waar het sportpark de thuisbasis is van het jaarlijkse Coppa il Terzo Tempo-toernooi.

Verschillende Westlandse verenigingen worden morgen vertegenwoordigd door lagere seniorenelftallen die met elkaar te strijd zullen aangaan om de felbegeerde trofee. Uiteraard staat er een hoop voetbalgeweld op het programma, maar centraal op het programma staat toch wel 'de derde helft. Na het voetbalgedeelte - dat duurt van 12 tot 4 uur - zullen DJ's Pascal Zwinkels (bekend van de Coppa van vorig jaar en enkele Super Saturdays in de kantine) en niemand minder dan DJ Asonn (stond onder meer op de mainstage van Kingsland Festival) hun muzikale talenten ten gehore brengen.

Het bier (en de wijn) zal uiteraard rijkelijk vloeien deze middag en hopelijk zijn de weergoden gunstig gestemd voor een feestje op het terras. Zo niet, zal de derde helft worden gehouden in de kantine. Uiteraard is morgen iedereen van harte welkom op Sportpark De Strijphorst om te aanschouwen wie de opvolger wordt van Lyra S8 als winnaar van het toernooi.

Nieuw dit jaar is de deelname van een gelegenheidselftal dat is samengesteld door leden van De Club van Honsel, welke het toernooi financieel mogelijk maakt. Het team zal bestaan uit spelers als Marino Kester, Peet v/d Kraan, Erik Sosef, Alex Prins, Jordy Brouwer (ex-Liverpool) en Romano van der Stoep (ex-Sparta).

Van Dijk Brouwer Installatietechniek