Komende vrijdag: Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering
maandag 31 oktober 2022

Komende vrijdagavond vindt de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van S.V. Honselersdijk plaats in de kantine van Sportpark de Strijphorst. Om 20:00 uur gaat de avond van start volgens onderstaande agenda, waarbij natuurlijk alle leden uitgenodigd zijn om bij de JAL aanwezig te zijn. Na afloop van de JAL proosten we graag nog met elkaar op onze mooie club!

1. Opening
2. Berichten van verhindering
3. Ingekomen stukken
4. Vaststellen agenda
5. Notulen Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van 29-10-2021
6. Jaarverslag S.V. Honselersdijk 2021-2022
7. Financieel jaarverslag 2021-2022 & vaststellen begroting 2022-2023
8. Verslaglegging Raad van Advies en Toezicht naar de rekening en verantwoording
• Door Arno Koppenol (Raad van Advies en Toezicht)
9. Voorstel decharge verlening
10. Contributies 2023-2024
11. Investering zonnepanelen – statutaire goedkeuring van leden nodig
• Het bestuur brengt het voorstel tot het plaatsen van zonnepanelen in stemming.
12. Samenstelling bestuur en verkiezing bestuursleden
13. Ter kennisname commissies en subcommissies
14. Huldigingen jubilarissen & benoeming lid van verdienste
15. Rondvraag
16. Sluiting

Jaarverslag 2021-2022
Het Jaarverslag seizoen 2021-2022 (incl. financieel jaarverslag en begroting) is op aanvraag beschikbaar vanaf maandag 24 oktober, door een e-mail te sturen naar Ab van Dijk (directie@svhonselersdijk.nl).

Vragen voor de JAL
Zoals gebruikelijk is het mogelijk om vragen te stellen aan het bestuur, echter willen we jullie dit jaar vragen om dit voorafgaand aan de JAL te doen. Mail je vraag vooraf naar Ingrid Kortekaas (secretaris@svhonselersdijk.nl).

Toegang en besluitvorming volgens statuten
Alle leden hebben toegang tot de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Leden tot 16 jaar brengen in deze vergadering bij iedere stemming telkens 1 stem uit, uit te brengen door zijn wettelijke vertegenwoordiger. Leden van 16 en 17 jaar telkens 2 stemmen en leden van 18 jaar en ouder telkens 3 stemmen. Ereleden en leden van verdienste, die niet tevens gewoon lid zijn, hebben een adviserende stem. Ieder lid is bevoegd zijn stem uit te brengen door een schriftelijk gemachtigd ander lid, dat echter in totaal voor niet meer dan 2 personen, stemmen kan uitbrengen.

Tot vrijdagavond 4 november bij de JAL in de kantine van S.V. Honselersdijk!

Condubouw