Start kaartverkoop voor leden, vrijwilligers en sponsoren om 12:00 uur!
vrijdag 28 oktober 2022

Het is zover! Nog 50 dagen tot het Kerstrad en dat betekent dat vandaag de voorverkoop begint. Onze leden, vrijwilligers en sponsoren ontvangen vandaag tussen 11:30 en 12:00 uur per mail een unieke link waarmee zij toegang hebben tot de voorverkoop van het Kerstrad op zaterdag 17 december. In de voorverkoop is een gelimiteerd aantal kaarten beschikbaar, dus zorg ervoor dat je op tijd bent!

Uiteraard hopen we dat alle leden, vrijwilligers en sponsoren een kaart weten te bemachtigen tijdens de voorverkoop. Mocht dit niet zo zijn, dan is er tijdens de openbare verkoop op vrijdag 4 november nog een extra kans om tickets te kopen voor het Kerstrad. Later volgt er nog meer informatie over de openbare verkoop op vrijdag 4 november.

Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van de kaartverkoop voor het Kerstrad, dan kun je terecht bij bestelling@kerstrad.nl. Wanneer je als lid, vrijwilliger en/of sponsor van onze club onverhoopt geen e-mail met unieke link hebt ontvangen, horen we het ook graag.

Tot bij de kaartverkoop om 12:00 uur!

Van der Meer verzekeringen