Vacatures in het bestuur: draag jij een steentje bij aan S.V. Honselersdijk?
maandag 17 oktober 2022

Onze club draait op een geweldige groep vrijwilligers. De jarenlange inzet van onze vrijwilligers heeft ons gebracht tot waar we momenteel staan als financieel gezonde, sportief ambitieuze en gezellige vereniging. Vanzelfsprekend willen we de stijgende lijn verder doorzetten. Vandaar dat we op zoek zijn naar vrijwilligers die vanuit het bestuur een steentje bij willen dragen aan onze club.

Vanaf komende Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering, vrijdag 4 november, zijn er diverse vacatures die openstaan binnen het bestuur van S.V. Honselersdijk. Helaas hebben enkele bestuursleden in verband met persoonlijke redenen afscheid moeten nemen van het huidige bestuur. Vandaar dat het bestuur momenteel op zoek is naar opvolging voor de bestuursfuncties Sponsoring, Kantinezaken en Penningmeester.

Hieronder geven we in het kort weer op welke manier de nieuwe bestuursleden een steentje bij zou kunnen dragen aan onze club. Ken of ben jij iemand die hier de geschikte persoon voor is? Laat het dan direct weten aan Erwin van der Mark (voorzitter@svhonselersdijk.nl) en/of Ingrid Kortekaas (secretaris@svhonselersdijk.nl). Uiteraard horen we het ook graag wanneer je meer informatie wilt ontvangen over de openstaande vacatures!

Sponsoring
Als bestuurslid sponsoring houd je je bezig met de grote groep sponsoren die onze club een warm hart toedraagt. Momenteel staat er al een prachtig pakket aan sponsormogelijkheden klaar, maar er is natuurlijk alle vrijheid om hier een eigen draai aan te geven. We kunnen momenteel rekenen op een grote groep sponsoren, die we graag met jou en de sponsorcommissie bij de club betrokken houden.

Uiteraard willen we zowel de sponsormogelijkheden als de groep sponsoren nog verder uitbreiden. Zit je vol energie en sta je te trappelen om de sponsoring bij S.V. Honselersdijk op je te nemen? Laat het ons dan snel weten!

Kantinezaken
Onze kantine staat bekend als de gezelligste kantine van het Westland. Op een doorsnee zaterdag ademt onze kantine voetbal en gezelligheid, maar ook doordeweeks is het een gezellige plek om na de training een hapje en een drankje te doen. Als bestuurslid kantinezaken zorg je er samen met de actieve kantinecommissie voor dat alle faciliteiten in de belangrijkste ruimte van ons sportpark goed geregeld zijn.

Daarnaast ben je samen met de kantinecommissie ook bezig met de inkoop, het assortiment en de roosters voor de barvrijwilligers. We horen het graag als je een bijdrage wilt leveren aan de gezelligste kantine van het Westland!

Penningmeester
Zoals eerder gemeld is onze club een financieel gezonde voetbalvereniging. Hierbij is een belangrijke taak weggelegd voor de penningmeester. Met jouw financiële kennis zorg je ervoor dat er een gezonde balans is tussen de investeringen en de opbrengsten van de club. We willen als club zijnde vooruit, maar de financiële gezondheid en de betaalbaarheid van het lidmaatschap zijn ook zaken die hoog in ons vaandel staan.

Op de achtergrond zijn we inmiddels druk bezig om een groot deel van de financiële taken te automatiseren. Ben je benieuwd op welke manier het penningmeesterschap nog aantrekkelijker gemaakt wordt? We vertellen er graag meer over!

Sosef & v/d Knaap