Luke Groenenboom en Nigel Hendriks gehuldigd voor 100 wedstrijden in het eerste elftal
maandag 17 oktober 2022

Afgelopen zaterdag vond er voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen UVS een huldiging plaats op het hoofdveld. Luke Groenenboom en Nigel Hendriks werden door Jan van Marrewijk en Marcel Bruggeling gehuldigd voor het spelen van hun 100ste wedstrijd in het eerste elftal van S.V. Honselersdijk.

Uit handen van Jan en Marcel ontving het tweetal een mooie bos bloemen, wat meer dan verdiende te noemen is na het behalen van deze mooie mijlpaal. Beide spelers hebben in de afgelopen jaren een belangrijke bijdrage geleverd in onder meer de promoties naar de tweede en eerste klasse. Als spits heeft Luke het veel verdedigers lastig gemaakt, terwijl verdediger Nigel ook als gelegenheidsspits en avonturier de nodige doelpunten heeft meegepikt.

Nogmaals van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal, we hopen dat jullie nog vele jaren in de selectie van S.V. Honselersdijk zullen schitteren!

Zoomin'