Update: De voetbalquiz zit vol! - Schrijf je in voor de voetbalquiz op vrijdag 2 december!
woensdag 19 oktober 2022

Update: De animo was groot voor de voetbalquiz van S.V. Honselersdijk! Binnen 24 uur is het maximumaantal van 28 teams bereikt. Dit betekent dat er op vrijdag 2 december een kantine vol met voetballiefhebbers gaat strijden om de titel van échte voetbalkenners en enkele mooie prijzen. Was jouw team te laat met inschrijven? Dan hopen we dat je de volgende keer op tijd bent, we zien je namelijk graag terug in de gezelligste kantine van het Westland!

Weet jij echt alles van voetbal? En vooral, heb jij meer voetbalverstand dan wie dan ook? Dat blijft natuurlijk een eeuwige discussie die tot in de late uurtjes gevoerd kan worden in elke kantine en/of kroeg. Wij geven jou nu dé kans om het te bewijzen! Op vrijdagavond 2 december organiseert S.V. Honselersdijk een voetbalquiz in de gezelligste kantine van het Westland. In teams van maximaal 5 personen strijden de deelnemers om de titel van échte voetbalkenners.

Schrijf jouw team hieronder snel in, zodat je op vrijdag 2 december kunt bewijzen dat jullie de meeste voetbalkennis in huis hebben. De inschrijving is pas compleet na het voldoen van het inschrijfgeld (€15 per team), dus houd je mailbox goed in de gaten. De mail met het betaalverzoek zal uiterlijk 2 werkdagen na inschrijving in je mailbox verschijnen.

Schrijf je hier in voor de voetbalquiz van 2 december!

Let op: er is een maximum van 28 deelnemende teams, waarbij het principe VOL = VOL van toepassing is op de inschrijving. Zorg er dus voor dat je op tijd bent!

Voor het inschrijfgeld van €15 per team van maximaal 5 personen zorgen wij dat er lekkere hapjes op tafel komen te staan en dat de eerste consumpties verzorgd worden door de club. Dit is mede mogelijk gemaakt doordat Ron van Dijk in 2019 werd uitgeroepen tot Sportvrijwilliger van het Jaar 2019 van de Gemeente Westland. Hierbij kreeg Ron destijds het aanbod om iets moois te organiseren bij S.V. Honselersdijk. Ron had voorgesteld om dit initiatief te gebruiken voor een pubquiz, iets wat door alle betrokkenen uiteraard met enthousiasme werd toegejuicht. Helaas kon het destijds niet doorgaan in verband met de corona-maatregelen, maar gelukkig hebben we nu wel weer een mooie quiz op het programma!

Naast de goede verzorging van de innerlijke mens zorgt de organisatie van het Ministerie van Feest er natuurlijk ook voor dat er ook mooie prijzen zijn om voor te strijden. Als er nog niet genoeg motivatie was om dé voetbalkenners van S.V. Honselersdijk te worden, is er door de mooie prijzen nog wel een extra motivatie.

Schrijf jouw team snel in, tot vrijdag 2 december bij S.V. Honselersdijk!

jem-id