Uitnodiging afscheid Erik Sosef: Adios El Presidente
maandag 1 november 2021

Sinds afgelopen vrijdag is Erik Sosef voorzitter af. Na 10 hele mooie jaren droeg Erik tijdens de JAL het voorzitterschap over aan collega bestuurslid Erwin van der Mark. Natuurlijk laten we dit moment niet zomaar aan ons voorbij gaan, we zeggen Erik gedag en bedanken hem voor zijn energieke inzet voor de club.

Het bestuur van De Club van Honsel en het bestuur van S.V. Honselersdijk nodigt alle leden uit om Erik op een Honselse manier gedag te zeggen als voorzitter. Met een drankje en muziek staat Erik nog een keer in de spotlight als oud voorzitter van onze club. Het afscheid is vernoemd naar de welbekende bijnaam van Erik: Adios El Presidente.

Komende vrijdagavond 5 november zal dit afscheid plaatsvinden in de kantine van S.V. Honselersdijk. Vanaf 20:30 uur zijn alle leden van S.V. Honselersdijk welkom om afscheid te nemen van afzwaaiend voorzitter Erik Sosef.

Tot vrijdag 5 november!

Wat? Afscheid Erik Sosef - Adios El Presidente
Datum: vrijdag 5 november
Tijd: vanaf 20:30 uur
Locatie: kantine S.V. Honselersdijk
Voor wie? Alle leden van S.V. Honselersdijk

Toegang met QR-code
Door de geldende coronamaatregelen vanuit de overheid zijn we momenteel verplicht om bij de ingang te controleren op de QR-codes voor het coronatoegangsbewijs. Hierbij de mededeling dat het alleen mogelijk is om komende vrijdagavond de kantine te betreden bij het vertonen van een geldig coronatoegangsbewijs (QR-code).

Condubouw