Erwin van der Mark nieuwe voorzitter van S.V. Honselersdijk
zondag 31 oktober 2021

Afgelopen vrijdag is tijdens de JAL Erwin van der Mark onder luid applaus door de leden gekozen tot nieuwe voorzitter van onze club. Hij ontving symbolisch de voorzittershamer van aftredend voorzitter Erik Sosef. Na 10 jaar onder leiding van Erik, is het nu aan Erwin om samen met de leden, de volgende stap met onze club te zetten.

Allemaal hetzelfde doel
Erwin over zijn club: “S.V. Honselersdijk is voor mij een echte dorpsvereniging met een hele belangrijke sociale functie. Iedereen heeft hetzelfde doel voor ogen: het zijn van een gezellige vereniging voor iedereen met het spelletje voetbal als centraal middelpunt. Van de getalenteerde jeugdspeler die hoopt door te breken bij het betaalde voetbal. Het lid van de (business) club, die zich naast het veld inzet. De G-speler met zijn sociale contacten op de club. Tot aan de trainer, leider en scheidsrechter die er voor zorgt dat er op zaterdag gevoetbald wordt. Iedereen heeft zijn plek binnen onze club. We proberen voor iedereen een vereniging te zijn waar zij zich thuis voelen. Het is niet voor niets ONZE club.”

Bestuurssamenstelling
Naast de benoeming van Erwin van der Mark tot voorzitter van onze club, kregen ook de overige wijzigingen in de bestuurssamenstelling de handen op elkaar van de aanwezige leden. Dit betekent dat vanaf heden Marcel Bruggeling het nieuwe bestuurslid TC Senioren en Bovenbouw is, hiermee neemt hij de plek van de nieuwbakken voorzitter in. Ab van Dijk kreeg van de aanwezige leden de toestemming om toe te treden tot het bestuur van S.V. Honselersdijk, Ab wordt hiermee verantwoordelijk voor de kantinezaken van S.V. Honselersdijk.

We willen alle aanwezige leden bedanken voor de steun en het vertrouwen in de wijzigingen wat betreft de bestuurssamenstelling. Samen gaan we een mooie toekomst tegemoet!

Zoomin'