(Bijna) einde seizoen voor de jeugdelftallen
woensdag 16 juni 2021

Het einde van het voetbalseizoen 2020/2021 is voor de jeugd bijna ten einde. Een bijzonder jaar waar de jeugd wel heeft kunnen trainen maar helaas geen echte KNVB-competitie heeft kunnen spelen.

Door alle geldende coronamaatregelen kan ook helaas het gebruikelijke ouder-kind voetbal dit jaar niet doorgaan. Hierdoor zal het helaas niet mogelijk zijn om met z'n allen tegelijkertijd afscheid te nemen van dit seizoen, alle teamgenoten, leiders, trainers, vrijwilligers en supporters. Maar dat neemt niet weg dat er wellicht op een andere manier per team een afscheid geregeld kan worden.

Indien daar vanuit een elftal behoefte aan is, kan er nog wat geregeld worden op de club als je dit doorgeeft aan de coördinator van je sectie. Vergeet vooral niet om alle trainers, leiders en vrijwilligers van je elftal in het zonnetje te zetten, want ook in dit gekke voetbalseizoen stonden zij weer voor jullie klaar!

We hopen uiteraard volgend seizoen weer een ouderwets en 'normaal' seizoen te kunnen beleven, we zien jullie dan ook graag weer in augustus terug op ons sportpark. Geniet van de vakantie(s)!

Zoomin'