Nieuwe trainer voor 3e elftal: Rob Noordermeer
vrijdag 18 juni 2021

Vanaf komend seizoen staat er een nieuwe hoofdtrainer voor de groep bij het 3e elftal van S.V. Honselersdijk. Rob Noordermeer zal het derde selectie-elftal voor zijn rekening nemen, waar hem een jonge, ambitieuze spelersgroep te wachten staat. Komend seizoen zal Rob hierbij ondersteund worden door assistenten Patrick van Schie, Thom Persoon en leider Alex Voskuil.

In het verleden heeft Rob al de JO17-jeugd van S.V. Honselersdijk onder zijn hoe gehad, dus Rob is zonder meer al een bekend gezicht op onze vereniging. Verder is Rob in zijn trainersloopbaan onder meer trainer geweest bij Rozenburg, DUNO, HVC'10 en LYRA. Bij de laatstgenoemde club was Rob de laatste 2 jaar actief als assistent bij het tweede elftal van de Lierenaren.

Voormalig trainer van het 3e elftal Patrick van Schie zal Rob assisteren, samen met Thom Persoon. Zij doen dit beiden afwisselend op de trainings- en wedstrijddagen, terwijl Alex Voskuil hen ondersteunt als leider van het derde elftal.

We wensen Rob veel plezier en succes komend seizoen als hoofdtrainer van ons derde elftal, we gaan er met z'n allen een ouderwets gezellig en hopelijk sportief succesvol seizoen van maken!

Zoomin'