Sponsorcommissie op zoek naar uitbreiding, meld je nu aan!
woensdag 9 juni 2021

De sponsorcommissie van S.V. Honselersdijk is op zoek naar uitbreiding! We zijn op zoek naar een commercieel ingestelde man of vrouw die zich binnen de sponsorcommissie bezig wil houden met het onderhouden van bestaande sponsoren en het werven van nieuwe sponsoren.

Daarnaast zijn we ook dringend op zoek naar een man of vrouw die de kleding van de jeugd wil gaan regelen. Deze persoon is aanspreekpunt voor de leden als er wat met de kleding is. Wanneer er een elftal in nieuwe kleding gestoken wordt, zal deze persoon dit ook regelen met het team en de leverancier.

Als lid van de sponsorcommissie van S.V. Honselersdijk draag je op een leuke manier je steentje bij aan de vele sponsoren die al jarenlang voor de club klaar staan. Door de vele sociale contacten die je als lid van de sponsorcommissie weet te leggen, is de gezelligheid ook een groot onderdeel van je vrijwilligerswerk!

Ben of ken jij degene die wij zoeken? Of wil je meer te weten komen over de openstaande vacatures van de sponsorcommissie? Laat het dan weten bij Paul Groenewegen via sponsoring@svhonselersdijk.nl.

Condubouw