KNVB start de Regio-Cup op voor de jeugdelftallen
woensdag 2 juni 2021

Afgelopen week is het definitief geworden, de jeugd gaat weer voetballen in team verband tegen andere teams en ook echt tegen andere verenigingen. De Corona cijfers zijn dermate ver gezakt dat de KNVB groen licht heeft gekregen van de overheid om de Regio Cup op te mogen starten.

Dit betekent dat ook de jeugd van S.V. Honselersdijk weer tegen verenigingen uit de regio mag gaan voetballen. De eerste wedstrijden staan al voor aanstaande zaterdag 5 juni op de agenda. Kijk op de website bij het wedstrijdprogramma voor details.

Buiten het feit dat de jeugd weer mag gaan voetballen, betekent dit ook dat we weer vrijwilligers op het sportpark nodig hebben, onder meer bij:
- de bar
- in de commissiekamer
- scheidsrechters op het veld

Omdat het aanstaande zaterdag de eerste voetbaldag sinds hele lange tijd is, vragen wij ieders begrip en geduld als de zaken niet zo gaan zoals je bent gewend bij onze vereniging. Realiseer jezelf dat iedereen zijn uiterste best doet, maar dat er een heleboel weer onwennig zal zijn en dat zaken daardoor wat langer duren dan voorheen.

Daarnaast hebben we ook te maken met verenigingen (bijvoorbeeld 's-Gravenzande en Lyra) die zich volledig of gedeeltelijk terugtrekken uit de Regio Cup. Hou de wedstrijd indelingen op de website dus goed in de gaten om te weten of jouw wedstrijd wel doorgaat.

Op voorhand willen wij iedereen bedanken voor de medewerking en wensen we iedereen heel veel (voetbal)plezier.

jem-id