S.V. Honselersdijk bedankt Vincent Vis & Zn. Tweewielers
maandag 31 mei 2021

Afgelopen zaterdag is Vincent Vis van de gelijknamige fietsenzaak Vincent Vis & Zn. Tweewielers in verband met gezondheidsproblemen helaas gedwongen gestopt met zijn fietsenzaak. Dit betekent niet alleen dat er een vast gezicht uit de Dijkstraat verdwijnt, maar dat ook helaas een zeer trouwe sponsor van onze vereniging afzwaait.

De tweewielerzaak heeft middels diverse sponsoringen over een hele lange periode altijd voor S.V. Honselersdijk klaar gestaan. In alle mogelijke vormen, zoals bordsponsoring en een fiets voor het Kerstrad, heeft Vincent Vis een steentje bijgedragen bij de Honselse voetbalclub. Daarnaast was de fietsenzaak ook het afhaalpunt voor de bestellingen van de SVH-kledinglijn.

Vandaar dat we via deze weg Vincent Vis willen bedanken voor de jarenlange sponsoring van onze vereniging. We hebben namens de vereniging een overheerlijke taart laten bezorgen. Vincent, bedankt!

Van der Meer verzekeringen