Nieuwe trainers voor de JO9: Mees, Dave & Vincent
maandag 31 mei 2021

De club kan met trots aankondigen dat voor het seizoen 2021/2022 opnieuw 'eigen jongens' als trainer van een jeugdafdeling voor S.V. Honselersdijk actief zullen zijn. Volgend seizoen staan er namelijk 3 nieuwe trainers voor de groep bij de Honselse JO9-jeugd: Mees Tanke, Dave Rombout en Vincent Peters.

Met het aanstellen van het nieuwe trio aan trainers voor de JO9 heeft de TC de invulling voor de jeugdteams van volgend seizoen helemaal rond. Hierdoor kan er de komende periode en na de zomerstop op volle sterkte toegewerkt worden naar het nieuwe seizoen. Namens de club wensen we Mees, Dave en Vincent heel veel plezier en succes toe voor het komende seizoen. We gaan er met z'n allen een mooi seizoen van maken, met hopelijk veel (sportieve) hoogtepunten!

Hoewel de trainers al bekenden zijn van de club, stellen zij zich hieronder toch nog even graag voor aan de leden, vrijwilligers, sponsoren en supporters van S.V. Honselersdijk.

Mees Tanke
Vorig seizoen ben ik Assistent trainer geweest van Soebas bij de JO15-1/2. Helaas hebben we vorig seizoen bijna geen competitie wedstrijden kunnen spelen en is het dus beperkt gebleven tot elke week trainen. Ik hoop dat dit volgend seizoen als trainer van de JO9-1/2 weer zoals normaal zal zijn.

Ik heb er onwijs veel zin in om de jongste talenten van Honselersdijk iets bij te leren. Dit ga ik samen met Dave en Vincent doen. Wij zitten met z’n 3e in dezelfde vrienden groep en kennen elkaar dus al heel lang.

Ik kijk uit naar volgend seizoen en hoop jullie (SVH-fans) dan weer langs de zijlijn te kunnen zien.

Dave Rombout
Mijn naam is Dave Rombout, 20 jaar oud en zoals Mees al benoemde hebben we vorig seizoen de JO-15 getraind. We hebben een super leuk seizoen gedraaid en toen de kans kwam om de JO-9 te mogen trainen was de keuze snel gemaakt. Aankomend seizoen een jonge lichting, die pas net beginnen met het leukste spelletje dat er is. Het wordt een mooie uitdaging om de jongens aankomend seizoen het beste uit zichzelf te laten halen en zichzelf op zoveel mogelijk vlakken te laten ontwikkelen als speler.

Zelf voetbal ik sinds m'n 7e bij Honselersdijk en speel nu samen met Vincent en Mees bij de senioren. Ik kijk er erg naar uit om er samen met de aanstormende talenten, Mees en Vincent een super seizoen van te maken waar de ontwikkeling van de spelers en het plezier in het voetbal centraal staan. Tot snel!

Vincent Peters
Ik ben Vincent Peters, 20 jaar oud en in tegenstelling tot Mees en Dave wordt dit mijn eerste seizoen als trainer op de club. Zelf ben ik ook begonnen op mijn 7e jaar in de F en na alle jeugdelftallen te hebben doorlopen, speel ik nu zelf in de senioren. Zelf vond ik het in de jeugdelftallen supergaaf om oudere gasten van de club als trainers te hebben, dus toen er aan mij gevraagd werd om dit seizoen Mees en Dave te ondersteunen bij de JO-9 was het zeker geen moeilijke keuze.

Ik heb er super veel zin om samen met goede vrienden Mees en Dave aankomend seizoen de JO-9 te gaan begeleiden. We gaan er alles aan doen om de kleine mannen alles uit zichzelf, maar vooral plezier uit het voetbal te laten halen.

Sosef & v/d Knaap