Goed nieuws voor de jeugd: Regio Cup in juni
vrijdag 28 mei 2021

Goed nieuws vanuit de TC van S.V. Honselersdijk. Nu de Corona cijfers blijven zakken, het rustiger wordt in de ziekenhuizen en het bestuur ons buitenterras heeft mogen openen volgt nu de volgende positieve verandering in Corona regelgeving: de jeugd mag weer gaan voetballen tegen andere verenigingen.

Als alles gaat zoals we verwachten gaat vanaf 4 juni de Regio Cup van start.
Dit houdt in dat jeugd teams weer tegen andere teams uit de regio mogen gaan voetballen. De daadwerkelijke beslissing valt pas op 1 juni maar de club is al druk bezig om alles zo goed mogelijk te organiseren.

Hou de zaterdagen in juni dus vrij in je agenda, zorg dat je voetbalschoenen uit het vet zijn gehaald en neem contact op met je teamgenoten om te zorgen dat jullie fit aan de regio-cup kunnen beginnen, en de prijzen meegenomen worden naar ons sportpark.

jem-id