Buitenterras heropend op zaterdag 22 mei: inschrijving verplicht
woensdag 19 mei 2021

Eindelijk hebben we goed nieuws! Door de aangekondigde versoepelingen van de coronaregels kan het buitenterras op zaterdag 22 mei gedeeltelijk heropend worden. Komende zaterdag zijn er 50 terrasplekken beschikbaar, waardoor we eindelijk onze spelers en begeleiding de mogelijkheid kunnen bieden om na afloop van de training/wedstrijd op zaterdag een drankje met elkaar te drinken.

Hieronder staat alle informatie op een rijtje, inclusief de verplichte inschrijving en indeling van de teams in tijdvakken.

Toegang tot buitenterras
Doordat er maximaal 50 plekken beschikbaar zijn, moeten we de toegang tot het buitenterras voor nu helaas beperken tot de spelers en begeleiding die op zaterdag trainen of een wedstrijd spelen. Op deze manier is het voor
Het is alleen mogelijk om het buitenterras te betreden na de training of na het spelen van een wedstrijd.

De toegang tot het terras is voor 1 uur na afloop van de training of gespeelde wedstrijd. Dit maximum is ingesteld om alle trainende en spelende leden op zaterdag de gelegenheid te kunnen geven om op het buitenterras plaats te nemen.

Verplichte aanmelding
Om de toegang tot het buitenterras zo goed mogelijk te kunnen organiseren, vragen we alle (lagere) seniorenelftallen om zich vóór woensdagavond 19 mei aan te melden. Alleen met aanmelding voor het trainen of het spelen van een wedstrijd is het mogelijk om het buitenterras na afloop van de training of wedstrijd te betreden.
Aanmelden kan bij de coördinator voor de (lagere) senioren, Arjen Bazuin (coordinator-lage-senioren@svhonselersdijk.nl). Op basis van de aanmeldingen kan vervolgens het trainings- en terrasschema opgesteld worden.

Tevens vragen we iedereen die het sportpark op zaterdag bezoekt om zich via de bekende weg aan te melden via onze website. Alleen op deze manier houden we het voor iedereen overzichtelijk, ook indien er onverhoopt bron- en contactonderzoek plaats moet vinden. Het aanmelden voor een bezoek aan het sportpark kan hier op de aanmeldingspagina.

Corona-maatregelen
We willen aan iedereen die het terras bezoekt vragen om de geldende regels na te leven. Alleen op deze manier is het mogelijk om dit wekelijks te organiseren en om zo snel mogelijk weer met alle leden, vrijwilligers, sponsors en supporters aanwezig te zijn op Sportpark de Strijphorst.

Dit betekent dat alle bezoekers van het buitenterras plaatsnemen op de opgestelde zitplekken, op minimaal 1,5 meter afstand van elkaar. De verkoop van eten/drinken stopt om 17:30 uur, waarna om uiterlijk 18:00 uur iedereen het buitenterras en het sportpark verlaat.

We vragen iedereen om de verantwoordelijkheden serieus te nemen. Alleen gezamenlijk zorgen we ervoor dat in het vervolg het buitenterras ieder weekend (gedeeltelijk) geopend kan worden voor de trainende en spelende leden.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en we zien jullie graag zaterdag terug op ons Sportpark de Strijphorst!

Het bestuur van S.V. Honselersdijk.

jem-id