Schaduwcoach: nog 13 dagen om je in te schrijven!
maandag 7 september 2020

Inmiddels is het seizoen 2020/2021 in gang geschoten met de eerste bekerwedstrijden. Dit zijn wedstrijden die door veel teams worden gezien als verkapte oefenwedstrijden, ter voorbereiding op het echte werk: de competitie. Met het naderen van competitievoetbal, komt ook het moment steeds dichterbij dat de inschrijving voor de Schaduwcoach van 2020/2021 zal worden gesloten.

Potentiƫle deelnemers hebben nog tot zaterdag 19 september tot de klok van 12:00 uur ('s middags) de tijd om hun inschrijving te voltooien. Inschrijven is zoals altijd helemaal gratis. De schaduwcoach die aan het einde van het seizoen de beste voorspellende gave had krijgt - naast de eeuwige roem - een leuke prijs. Inschrijven is mogelijk via de website van S.V. Honselersdijk.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek