Update coronahuisregels
vrijdag 14 augustus 2020

Op het sportpark mogen maximaal 250 bezoekers gelijktijdig aanwezig zijn per sportveld. Dit is exclusief bestuursleden, spelers, begeleiding en vrijwilligers die ingeroosterd staan.
• Bestuursleden, technische commissie, spelers vanaf 19 jaar, begeleiding en bezoekers van wedstrijden of kantine moeten zich wekelijks tussen woensdag 17.00 uur en zaterdagmorgen 7.00 uur aanmelden voor deze zaterdag met persoonsgegevens en een gezondheidsverklaring via de website www.svhonselersdijk.nl
• Je kunt niet aanmelden voor een ander!
• Aanmelden kan per dagdeel: 8.00 - 13.00 | 13.00 - 19.00 uur.
• Na inschrijving krijg je een bevestigingsmail of je toegang hebt tot Sportpark de Strijphorst.
• Er is één ingang op zaterdag (grote hek) en dat is ook tevens de uitgang, er komt een afscheiding door middel van hekken vanaf het entreehuis tot de trap naar de 1e etage.
• Bij wedstrijdendagen, waarbij grote drukte wordt verwacht, zijn er stewards aanwezig.
• Alle bezoekers op de tribune zijn verplicht om te gaan zitten; langs de lijn is het wel toegestaan om te staan met inachtneming van 1,5 meter afstand. Deze regels gelden ook voor de bezoekers van de Sosefhal.
• Bij verkoudheid en of koorts niet komen, schudt geen handen en houd tenminste 1,5 meter afstand van elkaar.

KLEEDKAMERS | SPORTHAL
• Teams tot JO-17 en G1, G2, G3
Tot nader order wordt door deze teams bij trainingen en KNVB wedstrijden (thuis en gasten) geen gebruik gemaakt van de kleedkamers. Hiertoe is besloten om de ergste drukte en besmettingsgevaar te beperken.
• Teams JO-17 tot JO-19
Deze elftallen maken gebruik van de kleedkamers, zonder rekening te houden met de 1,5 meter regel. Er mogen geen ouders en/of begeleiding mee de kleedkamer in. Wel houdt de begeleiding van het betreffende elftal op afstand toezicht op het gedrag en is ook de aanspreekpersoon voor het elftal.
• Vanaf JO-19
Per elftal zijn twee kleedkamers ter beschikking voor maximaal 7 spelers per kleedkamer. Begeleiding van het elftal wordt niet toegelaten tot de kleedkamers. Het protocol geldt ook voor alle gast-teams en de Sosefhal.

KANTINE | ONTVANGSTRUIMTES
• De 1e etage is bereikbaar via de rechter trap en via de linker trap kan de 1e etage weer worden verlaten. Dit wordt ook aangegeven. Er komt een afscheiding door hekken vanaf het entreehuis tot de trap naar de 1e etage.
• Er mogen maximaal 100 personen gelijktijdig in de kantine aanwezig zijn en op de beide terrassen 80 personen.
• Personen van 19 jaar en ouder moeten de 1,5 meter regel in achtnemen.
• Je ben verplicht om te zitten; staand je consumptie nuttigen is niet toegestaan.
• Bestellen van consumpties kan alleen aan de uitgiftenbar en bij de bier-tap-bar. Denk ook hier aan de 1,5 meter.
• Zolang deze maatregelen gelden wordt er uitsluitend in weggooi bekers geschonken. Dit om te voorkomen dat het coronavirus overgedragen wordt via de huidige plastic bekers.
• Er kan uitsluitend worden betaald met de SVH-betaalpas, bankpas of telefoon.
• Bij de drie betaalpunten is er plastic glas ter bescherming van de barvrijwilligers en bezoekers van de kantine.
• De bestuurs- en ontvangstkamer is tot nader order niet beschikbaar voor besprekingen selectie, broodmaaltijden en ontvangst van DCVH-leden op wedstrijd- en toernooidagen.

Voor vragen en of informatie kunnen jullie dit per mail doen naar directie@svhonselersdijk.nl of 06-52022350.

Van der Meer verzekeringen