Van de Voorzitter
dinsdag 11 augustus 2020

Wat hebben we lang uitgekeken naar het moment dat we kunnen starten met het nieuwe voetbalseizoen. De nieuwe teams, de nieuwe poule indelingen. Het wordt voor iedereen een spannend seizoen! (zeker met de corona maatregelen)

Het vorige voetbalseizoen is als een nachtkaarsje uitgegaan en gezien de omstandigheden was dat een logisch gevolg van de coronacrises. De vereniging heeft op dat moment alle kosten zo laag mogelijk weten te houden. De schoonmaak en de beveiliging werd stop gezet. Deze werkzaamheden hebben we zoveel mogelijk met onze bestuurders, directie en vrijwilligers uitgevoerd. In deze periode is de klussenploeg hard aan het werk gegaan, om met zo weinig mogelijk kosten, de kantine op te knappen. Het is echt heel mooi geworden!

Financieel hebben we het vorige seizoen acceptabel af kunnen sluiten. Dankzij de medewerking van trainers, vrijwilligers, gemeente en overheid, huurders van de hal en ons ministerie van feest is de schade beperkt gebleven. Door de vele acties hebben we extra geld op kunnen halen om de vereniging financieel te ondersteunen in deze moeilijke tijd.

Zoals jullie allemaal weten gaan we komend seizoen starten met allerlei protocollen om het coronavirus geen kans te geven. Het bestuur en de directie is in de vakantie keihard aan het werk geweest om voor iedereen een veilig sportklimaat te bieden. We hebben looplijnen uitgezet, kleedkamerindelingen aangepast en diverse protocollen geschreven. Maar dat kan maar op 1 manier succesvol worden! Dat is met de volledige medewerking van alle bezoekers van ons sportpark….

Alleen op deze manier kunnen we de veiligheid garanderen van jullie en jullie naasten. Ik hoop dat iedereen een beetje voorzichtig is. Voor jezelf….maar vooral voor anderen!

Ik wens jullie allemaal nog fijne vakantie, een goede start van het seizoen en blijf gezond!

Tot snel op “De Strijphorst”

Condubouw