5e DCVH-toernooi komende dinsdag en zaterdag op Sportpark de Strijphorst
zondag 16 augustus 2020

Komende dinsdag wordt er op Sportpark de Strijphorst weer afgetrapt voor het jaarlijkse De Club Van Honsel toernooi. Tijdens de 5e editie van het door de businessclub van S.V. Honselersdijk mogelijk gemaakte toernooi zullen de selectie-elftallen van VV Naaldwijk, Verburch, MVV'27 en S.V. Honselersdijk het onderling tegen elkaar opnemen.

Op dinsdagavond wordt het toernooi afgetrapt met de wedstrijden S.V. Honselersdijk - Verburch en VV Naaldwijk - MVV'27. Hierbij zullen de eerste en tweede elftallen van de clubs het op het Honselse sportpark tegen elkaar opnemen.
Zaterdag staat de winnaar van de 4e editie van het jaarlijkse toernooi, S.V. Honselersdijk, tegenover de selectie-elftallen van VV Naaldwijk, wat betekent dat Verburch en MVV'27 het op diezelfde dag in de overige duels tegen elkaar op nemen.

Programma DCVH-toernooi
Dinsdag 18 augustus - 19:30 uur
S.V. Honselersdijk 1 - Verburch 1
S.V. Honselersdijk 2 - Verburch 2
VV Naaldwijk 1 - MVV'27 1
VV Naaldwijk 2 - MVV'27 2

Zaterdag 22 augustus - 11:30 uur
S.V. Honselersdijk 2 - VV Naaldwijk 2
Verburch 2 - MVV'27 2

Zaterdag 22 augustus - 14:30 uur
S.V. Honselersdijk 1 - VV Naaldwijk 1
Verburch 1 - MVV'27 1

We willen de spelers, begeleiding en toeschouwers van alle deelnemende clubs verzoeken om bij het betreden van Sportpark de Strijphorst alle geldende corona-maatregelen in acht te nemen. Let op: het is voor een zaterdags bezoek aan ons sportpark verplicht om jezelf voor vrijdag 20:00 uur via de website te registreren. Zonder registratie krijg je geen toegang tot Sportpark de Strijphorst.

Sosef & v/d Knaap