Voetballoze dagen... hopelijk blijven ze weg
vrijdag 7 augustus 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

Aan alles komt een einde. Zo ook deze serie ("uit de oude doos" dan wel "voetballoze dagen"). Gelukkig mogen we morgen weer voetballen! Dan start van de training van de selectie!

Nog een laatste teamfoto, een greep uit onze strijppraatjes van welleer (dank je wel Hannie Stoorvogel!) en nog wat gekkigheid uit eigen archief. De namen van de F2 1984: Robert-Jan Verbeek, Richard Olsthoorn, Rogier Gardien, Rodger Kohler, Robert Olsthoorn, Rudi van der Meer, Edwin Rondel, Jerry van der Meer, Rogier van Soest en uiteraard Ria Kester!

Rest mij u te bedanken voor het lezen. Zo een vier maanden geleden begonnen met een exacte datumterugblik gedurende de Corona narigheid. Dit ging geleidelijk over in wat teamfoto's en unieke verenigingseigenaardigheden.

Ik vond het geinig om deze stukjes te schrijven en de foto's erbij te vinden. Met een grote dank aan alle inzendingen. Eigenlijk hebben we een unieke en fijne vereniging.

De afsluiter komt van mij als het mag. Als mannetje van 7 speelde ik via de F2 van leider Ria Kester. Daarna uiteindelijk via diverse jeugdteams en de onder 23 het eerste team. Opvallend is dat mijn debuutwedstrijd gelijk een foto in de krant opleverde. Uiteindelijk mocht ik met mijn maatjes van S4 stoppen met voetballen op 41 jarige leeftijd.

En dat ging en gaat uiteraard niet zonder hulp van alle vrijwilligers, leiders en trainers. Dank daarvoor. Ik ben trots op onze vereniging. Blijf er a.u.b. zuinig op.

Bedankt en blijf gezond.

Prins Group