Nieuwe keeperstrainer voor de JO15- t/m JO19-jeugd
vrijdag 17 juli 2020

Na een periode zonder keeperstrainer voor de JO-15, -17 en -19, is het de TC van S.V. Honselersdijk gelukt om weer een keeperstrainer vast te leggen voor deze secties. We hebben een zeer ambitieuze keeperstrainer gevonden, Rick van der Mast, eigenaar van de 3 jaar geleden gestarte Keepersschool Van der Mast.

Rick geeft 2 dagen in de week keeperstraining op zijn keepersschool, hij gaat komend seizoen de jongste jeugd van Sparta trainen en nu dus ook de jeugd van S.V. Honselersdijk. Hij heeft in zijn jeugd zelf bij de mooiste club van Nederland gekeept maar moest door een blessure stoppen met keepen op het hoogste niveau.

Rick staat te popelen om vanaf september de oudste jeugd van onze mooie club onder handen te gaan nemen en wij zijn daar ook heel blij mee.

We wensen hem en de jongens veel trainingsplezier en gaan er vanuit dat de jongens veel van hem gaan leren.

Sosef & v/d Knaap