Voetballoze dagen... 13 mei
woensdag 13 mei 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden van ons eerste elftal. Vandaag blikken we terug naar de competitiewedstrijd van ons eerste elftal, tegen fusieclub HVC'10 uit Hoek van Holland op de dag van 13 mei 2017. De huidige club van onze ex-trainer Piet Boon.

Lees het verslag via: https://www.svhonselersdijk.nl/nieuws/bericht/7320 en wij vragen ons af waarom er 1 persoon met een paraplu is te zien. Mooie conclusie ook te lezen: eind goed al goed. Zo maar wat 13 mei sport- / voetbalfeitjes (omdat het kan): Italie - Nederland: 1-1 (1920), eerste F1 race ooit (1950), Johan Cruyff speelt zijn laatste wedstrijd ooit (1984), Ajax wint de europa cup 2 (1987) en later de Uefa cup (1992).

Maar hou ook deze rubriek in de gaten en dan met name morgen, de 14e mei. Beetje melodramatatisch dragen we dit korte berichtje / deze serie "voet-bal-loze-dag-en" op aan onze voorzitter en zijn team! Fijn dat jullie in deze tijden niet wegstappen, maar verenigingsdieren zijn (en wij ook)!

De speeldagen in de maanden mei, juni, juli worden uiteraard schaarser en daarmee de terugblikken op wedstrijden van het eerste op exact dezelfde datum dus ook.

We trachten daarom om "foto's uit de oude doos" te tonen. Heeft u ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Gewoon zoeken in je archief, smartphone erboven houden en fotograferen.

Elke informatie daarbij is wenselijk, maar niet noodzakelijk. Denk bijvoorbeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl. Tot morgen en,

Blijf gezond.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek