Trainingsschema voor de maand mei
dinsdag 5 mei 2020

De eerste trainingsweek voor de jeugd zit er inmiddels op. Het is goed om te zien hoe de jeugdspelers zich weer uitleven op de Honselse velden, de eerste stap hebben we hiermee gezet. Naar aanleiding van het eerste trainingsschema is er een speciaal trainingsschema opgesteld voor de maand mei.

In dit schema is er een extra trainingsdag opgenomen, vanaf nu is het namelijk mogelijk om ook op zaterdag te trainen. Uiteraard vragen we iedereen om zich aan de opgestelde protocollen te houden, zodat we op een gepaste afstand mogen blijven trainen. Naar aanleiding van de eerste trainingsweek zijn er nog wat extra punten toegevoegd aan het bestaande protocol. De aanvulling op dit bestaande protocol vindt je hieronder, we vragen iedereen hier aandachtig naar te kijken.

Aanvulling op protocollen
Naar aanleiding van de eerste trainingen van afgelopen week hebben we wat aanvullingen aangebracht in het protocol om jeugdtrainingen op ons sportpark te organiseren. Lees onderstaande aanvullingen goed door, zodat we ons allen aan de opgestelde Corona-maatregelen kunnen houden.

Trainingen aanvang 18:00 uur:
• De trainers/begeleiding zijn om 17:40 uur op de club voor het ophalen van de materialen en zorgt dat er een van de trainers/begeleiders om 17:45 uur op het veld de spelers ontvangt.
• De teams waarvan de training starten om 18:00 uur, komen vanaf 17:45 uur naar de ingang sportpark en kunnen dan direct doorlopen naar hun veld.
• De training stopt om 19:00 uur en de spelers gaan via dezelfde weg terug naar de uitgang zoals ze naar het veld gekomen zijn.

Trainingen aanvang 19:00 uur:
• De trainers/begeleiding zijn om 18:40 uur op de club voor het ophalen van de materialen en zorgt dat er een van de trainers/begeleider om 18:50 uur op het pad naast het veld de spelers opvangt.
• De teams waarvan de training starten om 19:00 uur, komen vanaf 18:45 uur naar de ingang sportpark en kunnen vanaf 18:50 uur dan naar hun veld.
• De training stopt om 20:00 uur en de spelers gaan via dezelfde weg terug naar de uitgang zoals ze naar het veld gekomen zijn.

Van der Meer verzekeringen