DCVH-leden Holland Tuinbouw Systemen en Wubben Elektro helpen ouderen met 'praatcabine'
dinsdag 5 mei 2020

Holland Tuinbouw Systemen en Wubben Elektro, leden van De Club Van Honsel, hebben met andere ondernemers compleet belangeloos een 'praatcabine' ontworpen voor Poeldijkse ouderen. De praatcabine maakt het sinds afgelopen donderdag mogelijk dat bewoners van woonzorgcentrum De Terwebloem in Poeldijk voor het eerst sinds lange tijd bezoekers mogen ontvangen.

De praatcabine is voorzien van zowel alle gemakken om een prettige tijd te hebben als de nodige aanpassingen om het contactmoment ook Corona-proof te houden. Door het initiatief van de Westlandse ondernemers wordt onder meer het vieren van een diamanten huwelijk mogelijk gemaakt voor een ouder echtpaar. Mooi om te zien dat HTS en Wubbel Elektro als leden van onze businessclub zich zo inzetten voor de ouderen in deze moeilijke tijd!

Bron: AD Westland & WOS Media

jem-id