Nieuwe reserveshirts voor het eerst gebruikt door JO11-2 en JO11-3
woensdag 12 februari 2020

Enkele weken geleden mochten we namens de Oranjeclub van 100 al melden dat er, als eerste investering namens de leden van deze club, nieuwe reserveshirts voor de jeugdelftallen beschikbaar werden gesteld. Afgelopen zaterdag werden de nieuwe reserveshirts voor het eerst gebruikt in de oefenwedstrijd tussen de JO11-2 en de JO11-3.

Zoals op de foto's terug te zien is, lopen de jeugdspelers er ook goed bij indien de tegenstander (zoals in dit geval de andere spelers van onze eigen club) ook in het oranje speelt. We hopen dat er nog vele mooie sportieve resultaten behaald zullen worden in de nieuwe reserveshirts!

Voor de geïnteresseerden is het nog steeds mogelijk om deel te nemen aan de Oranjeclub van 100. Door lid te worden van deze club steun je met €100 de club middels investeringen die worden vastgesteld door het bestuur van de Oranjeclub van 100. Voor meer informatie over de Oranjeclub of het inschrijven bij deze club kan je een mail sturen naar oranjeclubvan100@svhonselersdijk.nl.

Prins Group