Verrassing van de Rabobank voor “onze” Ron van Dijk
woensdag 12 februari 2020

Zoals iedereen op de club weet, is Ron van Dijk vorige maand bekroond tot “vrijwilliger van het jaar 2019”. Een mooie erkenning voor een bijzondere vrijwilliger binnen S.V. Honselersdijk.

De prijs wordt aangeboden door Rabobank Westland. Een mooi initiatief, welke breed wordt gedragen door alle verenigingen in het Westland. Om Ron alléén maar in het zonnetje te zetten, dat vond Rabobank niet genoeg. Daarom hadden ze vanavond nog een verrassing voor Ron.

Vanavond kregen wij bezoek van de Rabobank in de persoon van Brendan van den Berg. Brendan verraste Ron van Dijk met een Cheque te waarde van € 1.000,00!! Ron mag dit geldbedrag gaan besteden om iets leuks en origineels te organiseren voor ALLE vrijwilligers van S.V. Honselersdijk. Ron zal de komende weken gaan bedenken wat hij gaat organiseren voor al zijn collega vrijwilligers….

Namens S.V. Honselersdijk bedanken wij Rabobank Westland voor deze mooie geste!

Condubouw