Klinkende overwinning voor S.V. Honselersdijk O23
woensdag 29 januari 2020

In de thuiswedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van DVC heeft het O23-elftal van S.V. Honselersdijk gisteravond een klinkende overwinning behaald. De oranjehemden, die wederom onder het gezag van hoofdtrainer André Lourens het veld betraden, wisten de tegenstander met maar liefst 6-1 naar huis te sturen.

In de eerste helft waren het Bas van der Voort en Jorne Persoon die het net wisten te vinden, waardoor er een redelijk comfortabele 2-0 ruststand op het scorebord stond. In de tweede helft werd de voorsprong vrij gemakkelijk uitgebouwd door goals van Nick Duijvestijn (2x), Brent Gardien en opnieuw Jorne Persoon.

Door de 6-1 overwinning staat het O23-elftal van S.V. Honselersdijk nog steeds bovenaan in Poule C van de Delftse Beloftencompetitie, met maar liefst 12 punten uit de 5 gespeelde duels. Het eerstvolgende duel is de uitwedstrijd tegen Schipluiden op dinsdag 18 februari.

jem-id