Nieuw lid voor De Club Van Honsel: EW Security
woensdag 29 januari 2020

Wederom kan de businessclub van S.V. Honselersdijk een nieuw lid verwelkomen. EW Security heeft zich met ingang van dit kalenderjaar aangesloten bij De Club Van Honsel. Het bedrijf is marktleider op het gebied van horeca- en evenementenbeveiliging in het Westland. Ruim een jaar geleden is EW Security begonnen met een nieuwe tak van sport : Alarmopvolging.

Dit is de traditionele alarmopvolging zoals men die nu kent, uitgebreid met een geheel eigen centrale voorzien van de nieuwste technologieën op het gebied van alarmopvolging. Hierdoor kunnen de beveiligers efficiënter en effectiever rijden naar de bestemmingen, vele pogingen van inbraken al vroeg gemonitord worden en is bewijsmateriaal van de dader(s) sneller voor handen.

Marcel Vijverberg, mede-eigenaar EW Security, is geboren in Honselersdijk en heeft al jaren een klik met S.V. Honselersdijk. Jarenlang woonde Marcel in Honselersdijk en voetbalde Marcel zelfs op een blauwe maandag bij S.V. Honselersdijk. Tegenwoordig regelt hij de beveiliging van feestweken in Honselersdijk, en gaat altijd trouw naar zijn kapper in Honselersdijk.

Het was dan voor Marcel een logische stap om iets voor S.V. Honselersdijk te gaan betekenen in de vorm van sponsoring. Daarnaast is het voor EW Security belangrijk dat het zijn klantenkring binnen Honselersdijk gaan uitbreiden. De gezellige en gemoedelijke sfeer van voetbal gaat daar ongetwijfeld aan bijdragen.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek