KNVB-cursus clubscheidsrechter start binnenkort: schrijf je in!
woensdag 29 januari 2020

Binnenkort start er een scheidsrechter cursus van de KNVB. Dit betreft een cursus tot clubscheidsrechter en wordt gehouden bij Olympia in Gouda. Er hebben zich inmiddels 3 leden van onze vereniging aangemeld om hieraan deel te nemen. Wij als bestuur zijn hier uiteraard erg blij mee en wensen de jonge mannen heel veel succes en plezier.

Maar zoals we allemaal weten kunnen we bij de club wel wat meer scheidsrechters gebruiken. We hebben met regelmaat een tekort op zaterdag, een tekort dat alleen maar opgelost kan worden door leiders of trainers te laten fluiten, of door het inhuren van scheidsrechters. Iedereen begrijpt dat beide opties niet onze voorkeur hebben.

Een trainer of leider heeft zijn eigen taken naast het veld en scheidsrechters inhuren kost onnodig veel geld, geld wat we dus niet kunnen gebruiken voor andere belangrijke zaken. Als je dit leest en je denkt “ik wil ook de cursus van de KNVB volgen” geef je dan op.

Wij melden je dan aan bij de KNVB voor de cursus, en je kan dan samen met de andere mannen naar de cursus. Want hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dat geld ook op een cursus. De vereniging neemt de kosten van deze cursus voor haar rekening. Je kan je aanmelden door een email te sturen naar vaz@svonselersdijk.nl.

Van der Meer verzekeringen