Nieuwe secretaris: Ingrid Kortekaas
maandag 16 december 2019

Sinds de afgelopen Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering heeft het bestuur een nieuwe secretaris. Ingrid Kortekaas heeft de bestuursfunctie van Rick Post overgenomen. Voor velen is Ingrid al een bekend gezicht op onze club, maar zoals gebruikelijk heeft ook Ingrid een kort interview afgelegd om zich als nieuw bestuurslid voor te stellen aan alle leden en overige betrokkenen van de vereniging. Maak hieronder kennis met onze nieuwe secretaris!

Kan je een korte introductie van jezelf geven?
"Mijn naam is Ingrid Kortekaas, 48 jaar. Geboren en woonachtig in Honselersdijk. 2 kinderen waarvan er eentje al sinds zijn 4e voetbalt bij SVH. Ik werk op freelance basis en bied bedrijven tijdelijke ondersteuning op gebied van management, marketing & communicatie."

Wat zijn je hobby's?
"In zowel de zomer als de winter stap ik graag op de racefiets om lekker in de duinen te fietsen waar ik al een aantal keer een vos tegenkwam. Geweldig!"

Op welke manieren ben je eerder betrokken geweest bij S.V. Honselersdijk?
"Mijn band met SVH gaat verder terug dan alleen onze zoon die er nu voetbalt. Als klein meisje ging ik vaak met mijn vader mee. Hij was vrijwilliger en bestuurslid bij SVH. Helpen met krantjes vouwen vond ik geweldig. Het geeft mij een fijn gevoel dat ik ook actief ben bij de vereniging waar mijn vader destijds ook al enthousiast zijn steentje aan bijdroeg."

Hoe ben je erbij gekomen om de vacature van Secretaris in te vullen?
"Na een aantal keer benaderd te zijn voor verschillende (bestuurs)functies, was het nu het moment om ja te zeggen."

Wat houdt de functie van bestuurslid Secretaris precies in?
"Samen met het bestuur wil ik in de rol van secretaris vorm en richting geven aan de vereniging SV Honselersdijk. Maar ook het bestuur uitvoerend ondersteunen bij allerlei taken, zoals agenda en verslag bestuursvergadering, contact met leden en andere verenigingen, organisatie Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering en opstellen van het jaarverslag."

Hoe zijn de eerste maanden als bestuurslid van S.V. Honselersdijk bevallen?
"In mijn eerste maanden als bestuurslid heb ik een groot gevoel van welkom ervaren. Ik voelde mij al thuis op 'mijn SVH', maar mijn collega bestuursleden gaven mij nog meer het gevoel dat we samen met de leden een mooie en unieke vereniging hebben."

Wat zijn doelstellingen die je wil behalen als bestuurslid van S.V. Honselersdijk?
"Onze vereniging kent vrijwilligers in allerlei soorten en maten. Van jong tot oud en van theoretisch tot heel handig. Het geeft mij een goed gevoel als deze mix nog meer te zien is binnen onze vereniging. Waar mogen wij je als vereniging bij helpen om jou straks als enthousiast vrijwilliger aan de slag te zien? Het lijkt veel, ruim 300 vrijwilligers waarmee we de klus klaren. Maar de ervaring leert dat onze club regelmatig heel creatief moet handelen om de boel draaiende te houden."

Wat zijn je verwachtingen wat betreft je functie binnen S.V. Honselersdijk en waar kijk je naar uit?
"Ik kijk uit naar de verschillende mensen die ik vanuit mijn vrijwilligers functie ontmoet. Mensen waar ik anders misschien niet snel een praatje mee maak, maar waarmee ik nu in contact kom. Ik ben op een gezonde manier nieuwsgiering naar wat mensen doen en wat ze bezighoudt. Maar nu natuurlijk ook hoe leden 'onze club' ervaren. Ik ben benieuwd welke nieuwe, leuke en interessante mensen ik aan het einde van mijn tijd als secretaris heb leren kennen!"

Namens het bestuur heten we Ingrid van harte welkom en wensen we haar veel succes en plezier toe in haar werkzaamheden als nieuwe secretaris!

Prins Group