Muntenverkoop Kerstrad start op donderdagavond
dinsdag 17 december 2019

Komende donderdag is het, zoals eerder aangekondigd, voor leden en vrijwilligers mogelijk om een oranje bandje op te halen waarmee je komende zaterdag bij de ingang voorrang hebt op de overige bezoekers van het Kerstrad. Naast het ophalen van de oranje bandjes gaat ook de muntenverkoop van het Kerstrad van start!

Tussen 19:30 uur en 21:30 uur is het mogelijk om in de kantine alvast munten aan te schaffen voor het Kerstrad. Zo voorkom je dat je zaterdag eventueel in de rij moet staan bij de muntenbalie en kan je ongestoord genieten van het spektakel in de Sosefhal. Meer tijd om loten te kopen en dus ook meer tijd om met jouw gewonnen prijs voor de camera te poseren met Mark & Rob!

Net zoals zaterdag kunnen de munten donderdagavond zowel contant als per pin afgerekend worden.

Van der Meer verzekeringen