Nederlaag voor O23 van S.V. Honselersdijk
woensdag 20 november 2019

Dinsdag avond mochten de mannen van onder de 23 weer aantreden voor een wedstrijd in de Delftse Beloften Competitie. Full Speed was de tegenstander en dus moesten de mannen van trainer André Lourens aan de bak, om de 1e plaats in de poule te behouden.

Vol vertrouwen gingen we op pad naar Delft. Daar werden we hartelijk en zeer gastvrij ontvangen en ook de rest van de avond werd er goed voor ons gezorgd. De speelomstandigheden waren helaas niet perfect. We moesten op een hard kunstgras veld spelen en de temperatuur zakte onder het vriespunt.
De opdracht was duidelijk, er boven op klappen en lekker ballen.

De eerste helft was echter het aanzien niet waard. Ongeïnspireerd, slap, lamlendig, en nog veel meer. Kortom we waren niet bij de les. Dat was jammer, omdat het team beschikte over prima spelers, de talenten van de club. Het resultaat was een verdiende 3-0 achterstand bij de rust.

Onder het genot van een bakkie thee, liet de trainer weten, dat hij de ploeg zwaar onder de maat vond presteren. Hij pepte de mannen op en legde uit wat ze beter moesten doen, in de 2e helft. Een kwartier rust was eigenlijk te kort , maar goed, de boodschap was aangekomen.

De tweede helft zagen we een ander Honselersdijk. Er werd gestreden en zonder echt goed te voetballen kregen we zowaar wat kansen. Helaas wilde het ons niet lukken, om de bal achter de prima keeper van Full Speed te krijgen. Ook Full Speed kwam er nog een paar keer gevaarlijk uit maar gescoord werd er niet meer. Conclusie, de wedstrijd werd in de 1e helft verloren en misschien nog wel belangrijker, als je op 70% je wedstrijden wilt spelen zal je nooit resultaten halen. Overigens wel complimenten voor de inzet in de 2e helft.

We gaan nu de winterstop in en spelen in januari weer een wedstrijd. Aan onder de 23 de taak, om te laten zien dat de wedstrijd van gisteren, een vergissing was.

Prins Group