Vrijwilligers voor de G-afdeling gezocht
maandag 18 november 2019

Als club zijnde zijn we meer dan trots dat we inmiddels 3 G-elftallen binnen onze vereniging hebben. Deze elftallen bestaan uit 8 à 12 spelers welke allemaal een beperking hebben. Deze beperking weerhoudt de spelers er niet van om van het voetbal spelletje te genieten en ze doen dat met veel plezier bij S.V. Honselersdijk.

Zij dragen dan ook allemaal met trots het oranje shirt en verdedigen dit elke week in competitieverband op de velden. Echter ook voor G-elftallen zijn vrijwilligers onmisbaar, misschien nog wel meer dan voor reguliere teams. Door een natuurlijk verloop zijn wij op dit moment op zoek naar nieuwe vrijwilligers.

Ben jij dus ook gek op het voetbalspelletje en ben je betrokken met mensen met een beperking? Dan zijn we op zoek naar jou! We zijn momenteel voornamelijk op zoek naar leiders en trainers. Lijkt jou leuk om aan het voetbalgenot van onze G-spelers bij te dragen? Neem dan contact met ons op of kom een keertje vrijblijvend kijken bij een training of wedstrijd.

De trainingen zijn op woensdag avond, en de wedstrijden op zaterdag. Contact opnemen kan met onderstaande personen:
Toos Hagman: coordinator-g@svhonselersdijk.nl of 06-10963673
Johan Hagman: jomarhagman@gmail.com of 06-51599516