Gezocht: Coördinator Jeugd voor JO13-, JO17- en JO19-afdeling
dinsdag 2 juli 2019

Het team van coördinatoren onder leiding van Trudie van Giesen van S.V. Honselersdijk is druk bezig om de laatste openstaande vacatures in te vullen voor de start van het nieuwe seizoen 2019/2020. We zijn momenteel nog druk op zoek naar nieuwe coördinatoren voor de jeugdsecties JO13, JO17 en JO19. Na jaren van inzet als coördinator hebben een aantal coördinatoren aangegeven dat het tijd wordt voor nieuwe gezichten binnen de club, dus we zijn nu op zoek naar jou!

Onderstaand is de profielschets van Coördinator Jeugd terug te vinden. Lijkt het jou leuk om een steentje bij te dragen aan de club door de coördinerende taken van een jeugdsectie op je te nemen? Neem dan contact op met Trudie van Giesen via coordinator-voorzitter@svhonselersdijk.nl voor meer informatie of het plannen van een kennismakingsgesprek.

De functie
• In samenwerking met het betreffende technische commissie lid, draagt u/je zorg voor de werving, selectie en plaatsing van leiders binnen de sectie.
• U/je onderhoudt contacten met de ouders/verzorgers
• U/je ziet toe op het functioneren van leiders, op naleving van afspraken, regelingen, regelementen en gedragscodes en treedt op bij ongewenst gedrag.
• Het bijwonen van vergaderingen 3 tot 4 keer per seizoen.

Wij vragen
• Affiniteit met jeugd
• Organisatietalent en enthousiasmerend vermogen.

Wij bieden
• Leuke collega vrijwilligers
• Een club die open staat voor vernieuwingen en creativiteit.

Van der Meer verzekeringen