S.V. Honselersdijk – ADO Den Haag, een topdag voor de club
zondag 30 juni 2019

Gisteren onder tropische temperaturen was het goed toeven op Sportpark de Strijphorst en ondanks de hitte waren er toch nog een kleine 800 mensen naar het sportpark gekomen. Een leuke voetbalwedstrijd, interviews, zanger en muziek waren de ingrediënten voor een gezellige middag/avond op ons mooie sportpark. Dat de clubleiding van ADO Den Haag zeer gecharmeerd was van ons sportpark was duidelijk merkbaar. Dat er mogelijk een vervolg is van nog meer ADO Den Haag op ons Sportpark de Strijphorst is haast een zekerheidje.
Ondergetekende wil alle vrijwilligers die zich gisteren hebben ingezet om deze dag tot een succes te maken, heel hartelijk danken. Het was met deze tropische temperaturen soms erg afzien op deze voor Honselersdijk mooie zaterdag.
Zaterdag nog het G-toernooi en dan is het echt even tijd voor alle vrijwilligers die deze mooie club rijk is, om een week of zes te genieten van andere leuke activiteiten, vakantie of gewoon even lekker niks.
Ab van Dijk

Condubouw