Samenvatting van S.V. Honselersdijk - ADO Den Haag
dinsdag 2 juli 2019

Het was afgelopen zaterdag een mooie oefenwedstrijd tussen het eerste elftal van S.V. Honselersdijk en ADO Den Haag, waarin de Haagse formatie van trainer Alfons Groenendijk uiteindelijk met 1-8 volgens verwachting aan het langste eind trok. De hoogtepunten van de wedstrijd zijn zowel door de WOS als door ADO TV vastgelegd.

De samenvatting van de WOS is via onderstaande link te bekijken, waarin ook een interview met afzwaaiend hoofdtrainer Piet Boon te zien is. Uiteraard is wat ons betreft het hoogtepunt van de samenvatting de prachtige goal van middenvelder Youri Riepe, die daarmee de ban brak wat betreft het maken van doelpunten tegen een profclub.
Samenvatting WOS

Ook ADO Den Haag heeft met het eigen TV-kanaal teruggeblikt op de wedstrijd van afgelopen zaterdag. De samenvatting vanuit Haags perspectief is hieronder te bekijken.
Samenvatting ADO TV

Van der Meer verzekeringen