Nieuwe hoofdtrainers voor JO11-1: Nick van der Kraan & Nick Duijvestijn
vrijdag 22 maart 2019

Vanaf volgend seizoen zullen de jeugdspelers van JO11-1 onder leiding staan van een nieuw trainersduo. Nick van der Kraan (18) en Nick Duijvestijn (20) zijn momenteel beiden actief als assistent-trainer, maar zullen vanaf volgend seizoen op eigen benen komen te staan. Hiermee staan er volgend seizoen opnieuw echte Honselse clubmensen voor de groep met jeugdtalenten.

Beide trainers zijn al enkele jaren als trainer terug te vinden op de Honselse velden. Nick van der Kraan is momenteel assistent-trainer van de JO11-1, terwijl hij hiervoor 3 jaar de jeugd van de JO9 heeft getraind. Nick Duijvestijn is momenteel bezig aan zijn 2e jaar als assistent-trainer van de JO13-1 en heeft in het verleden ook bij Verburch nog training gegeven aan de plaatselijke JO11.

Naast de jarenlange ervaring van beide trainers beschikken zij binnenkort ook beiden over het trainersdiploma 'Juniorentrainer'. Nick Duijvestijn heeft dit diploma afgelopen seizoen behaald, Nick van der Kraan zal in het komende seizoen de trainerscursus gaan volgen. Plezier en ontwikkeling gaat volgens het trainersduo hand in hand: "Het leukste aan het trainen van de jeugdelftallen is om te zien dat de spelers zich gedurende het seizoen ontwikkelen en bovenal veel plezier maken met elkaar. Het uiteindelijke doel van de jeugdopleiding is om spelers op te leiden voor het eerste elftal, maar dit gaat bij Honselersdijk ook altijd gepaard met een gezellige sfeer voor de jeugdspelers", aldus het nieuwe trainersduo van de JO11-1.

Dat de trainers uitkijken naar volgend seizoen is een understatement: "We hebben zin in dit avontuur en kijken er naar uit om met de jongens aan de slag te gaan. Het is mooi dat de club ons de gelegenheid geeft om op eigen benen te staan als hoofdtrainers en de verantwoordelijkheid te krijgen over de talenten."

Namens de club wensen we Nick van der Kraan en Nick Duijvestijn veel succes toe als nieuwe hoofdtrainers van de JO11-1. We hopen dat de combinatie van plezier en ontwikkeling tot mooie sportieve resultaten zal leiden!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek