Nieuw bij S.V. Honselersdijk: seniorenactiveitencommissie
donderdag 27 september 2018

In een eerder nieuwsbericht werd al gemeld dat de bestuursfunctie Evenementen opgesplitst zal worden in twee losse functies. De juniorenevenementen vallen met ingang van dit seizoen binnen de portefeuille van Trudie van Giesen. Evenementen als de Super Saturdays en het Kerstrad zullen vanaf dit seizoen onder de seniorenactiviteitencommissie vallen.

De seniorenactiviteitencommissie, door de groep zelf ook wel "het Ministerie van Feest" genoemd, bestaat uit Stefan van Marrewijk, Maurik Molenaar, Floris de Bakker, Arjen Bazuin, Roelant Komen en Ricardo van der Zijden. Via laatstgenoemde zullen alle evenementen naar het bestuur toe gecommuniceerd worden. De commissie is in de loop van vorig seizoen al ontstaan, toen de organisatie van Super Saturdays tussen wal en schip dreigde te vallen. Op dat moment zorgde deze groep vrijwilligers voor de oplossing door gezamenlijk een nieuwe organisatie van de Super Saturdays te vormen, iets wat heel goed uitpakte. Na de meer dan geslaagde feesten op de zaterdagmiddag is besloten dat alle evenementen voor de senioren in goede handen zijn bij deze groep.

Komende zaterdag maakt de commissie officieel haar debuut tijdens de Super Saturday na de wedstrijd van het eerste elftal tegen Westlandia. Spektakel gegarandeerd, aangezien er een heus Duits Oktoberfest op de planning staat. Er wordt groots uitgepakt, dus zorg dat je er zaterdag bij bent tijdens de enige echte Westlandse Derby...

Van der Meer verzekeringen