Nieuwe voorzitter van De Club Van Honsel voorgesteld tijdens eerste borrel
dinsdag 25 september 2018

Afgelopen vrijdag heeft de eerste bijeenkomst van De Club Van Honsel van dit seizoen plaatsgevonden. Tijdens deze borrel werd de nieuwe voorzitter, Jos Scheffers, geïntroduceerd bij de leden van de businessclub van S.V. Honselersdijk.

In Cafe Bij 't Hof werd Jos voorgesteld door Alex Prins, de voormalig voorzitter van De Club Van Honsel. Jos heeft in het verleden meerdere functies uitgevoerd voor S.V. Honselersdijk. Zo was Jos onder meer Bestuurslid Evenementen en mede-organisator van evenementen als Super Saturdays, de vrijwilligersavond en het Kerstrad. Daarnaast heeft hij ook samen met Ab van Dijk in 2004 het Oranjefeest naar Sportpark de Strijphorst gehaald, nadat dit in het centrum van Honselersdijk een aflopende zaak werd.

Uiteraard heten we Jos Scheffers van harte welkom als voorzitter van De Club Van Honsel en wensen we hem veel succes toe.

Onder het genot van een hapje en een drankje werd de avond vervolgens op een gezellige manier voortgezet. In de loop van het seizoen staan er nog diverse mooie uitjes gepland met de businessclub van S.V. Honselersdijk, daarover zullen later nog verslagen volgen.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek