Nieuw vanaf dit seizoen: balsponsor bij thuiswedstrijden van eerste elftal
donderdag 27 september 2018

Vanaf dit seizoen zal er bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal van S.V. Honselersdijk per wedstrijd een speciale sponsor zijn van de wedstrijdbal. Een mooie manier voor bedrijven om de club te sponsoren en tegelijkertijd op een leuke wijze de publiciteit te halen. Voor iedere thuiswedstrijd zal er op diverse wijzen aandacht besteed worden aan de balsponsor.

Komende zaterdag wordt tijdens de Westlandse Derby tegen Westlandia de wedstrijdbal gesponsord door Ab van Dijk. Uiteraard hopen we dat de sponsoring door Ab een positieve invloed heeft op het resultaat van de wedstrijd en dat de punten op Super Saturday op Sportpark de Strijphorst blijven.

Wedstrijdbal sponsoren?
Heb je interesse in het sponsoren van een wedstrijdbal bij een thuiswedstrijd van S.V. Honselersdijk? Stuur dan je gegevens, eventuele bedrijfsinformatie en een bedrijfslogo op naar Ab van Dijk (beheer@svhonselersdijk.nl), zodat er publiciteit gemaakt kan worden voor de balsponsoring.
Uiteraard kan je ook voor meer informatie over het sponsoren van een wedstrijdbal terecht bij Ab van Dijk.

Van der Meer verzekeringen